راهنمای خرید ریمل اصل (ریمل خوب چی بخرم؟)

راهنمای خرید ریمل اصل (ریمل خوب چی بخرم؟)

یکی از اصلی ترین لوازم آرایشی که در انتخاب و خرید آن باید دقت بسیاری داشته باشید، ریمل است چرا که ریمل به طور مستقیم با چشم های شما ارتباط داشته و اگر در انتخاب آن اشتباه کنید ممکن است دچار عواقب جبران ناپذیری شوید. در این مقاله قرار است در زمینه ی خرید بهترین ریمل و مارک های مختلف آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

انواع ریمل

اولین گام برای انتخاب و خرید بهترین ریمل این است که ریملی متناسب با چشمان تان انتخاب نمایید. ریمل ها می توانند حالت های مختلفی به مژه های شما بدهند بنابراین باید کارایی هر کدام را بشناسید و متناسب با نیازتان بهترین ریمل را خریداری نمایید. مثلا اگر برای بلند کردن مژه ها از ریمل حجم دهنده استفاده کنید، نتیجه ی دلخواه تان را نخواهید گرفت. انواع مختلف ریمل و کاربرد های آن عبارت است از:

  • ریمل بلند کننده ی مژه
  • ریمل حجم دهنده ی مژه
  • ریمل ضد آب یا واترپروف
  • ریمل فر کننده ی مژه

که در ادامه به شرح و توضیح هر کدام به طور جداگانه می پردازیم.

بهترین ریمل حجم دهنده

ریمل حجم دهنده مژه های شما را پر پشت تر کرده و حجم مژه ها را افزایش می دهد. مایع داخل این ریمل ها غلیظ بوده و حاوی سیلیکون و موم می باشند. برس آن ها نیز ضخیم تر از سایر ریمل ها است و با یک حرکت حجم مژه ها را چند برابر می نماید. ریمل های حجم دهنده ی معروف بازار عبارتند از:

1. ریمل حجم دهنده ی بورژوآ

یکی از بهترین ریمل های حجم دهنده که در بین بانوان از محبوبیت فراوانی برخوردار است، ریمل مارک “بورژوآ” می باشد. این ریمل بسیار سبک بوده و هیچ گونه آسیبی به مژه های شما نمی رساند. موم به کار رفته در این محصول، حجم و انعطاف مژه ها را به طور چشم گیری افزایش می دهد. ریمل “بورژوآ” مژه های شما را مشکی و حجیم کرده و بیش تر مخصوص بانوانی است که دارای مژه های کم حجم و کوتاه می باشند.

2. ریمل حجم دهنده ی دوسه

یکی دیگر از ریمل های حجم دهنده و پر فروش، ریمل مارک “دوسه ” است. ریمل “دوسه” جزء بهترین ریمل های موجود در بازار می باشد که مژه های شما را تا سه برابر پر پشت تر می کند. ماندگاری این ریمل بالا بوده و هیچ گونه حساسیت و آبریزشی برای چشمان شما ایجاد نمی کند. یکی از محصولات ایرانی و اما مرغوب در بین ریمل ها، ریمل سه کاره ی “مای” است. ریمل “مای” مژه ها را حالت داده و باعث پر پشت تر و بلند تر دیده شدن آن ها می گردد. هم چنین این ریمل ماندگاری بالایی داشته و در برابر اشک و تعریق کاملا مقاوم است.

بهترین ریمل بلند کننده

ریمل بلند کننده مخصوص بانوانی است که مژه های کوتاهی دارند. این دسته از ریمل ها حاوی موادی الیاف مانند است که باعث بلند تر شدن مژه ها می گردد. برترین ریمل های بلند کننده بازار عبارتند از:

ریمل بلند کننده مارک دایسل

ریمل مارک “دایسل”  جزء بهترین ریمل های بلند کننده و حالت دهنده ی مژه ها بوده و زیبایی چشمان تان را چندین برابر می کند. قیمت این ریمل نسبت به کیفیت و ماندگاری بالای آن، بسیار مناسب می باشد.

ریمل بلند کننده مارک دبورا

و اما یکی دیگر از بهترین ریمل های بلند کننده، ریمل مارک “دبورا” است. این ریمل از به هم چسبیدن مژه ها به یکدیگر جلوگیری کرده و با رنگدانه های مشکی خود جلوه و رنگ خاصی به چشمان شما می بخشد.

بهترین مارک ریمل ضد آب

مناسب ترین ریمل برای فصل تابستان ریمل ضد آب است زیرا در اثر تعریق و یا تماس با آب تغییر نکرده و بر روی مژه ها ثابت می ماند. در این جا شما را با تعدادی از بهترین ریمل های ضد آب آشنا خواهیم کرد.

1. ریمل ضد آب Blinc

این ریمل ساخت کشور آمریکا است و فاقد مواد مضری هم چون سرب و پارابن می باشد. ریمل Blinc تقویت کننده، جدا کننده، حجم دهنده و حالت دهنده ی مژه ها بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. هم چنین فرمول مرطوب کننده ی به کار رفته در این ریمل، از خشک شدن مژه ها جلوگیری کرده و باعث حفظ حالت طبیعی آن ها می گردد.

2. ریمل ضد آب Diorshow

یکی از بهترین ریمل های ضد آب، ریمل مارک “دیورشو” می باشد. ریمل “دیورشو” ساخت کشور فرانسه بوده و مژه های حجیم و جذاب برای شما به ارمغان می آورد. فرمول کرمی به کار رفته در ساخت این محصول، باعث خاصیت کشسانی در آن شده و به خوبی مژه ها را در بر می گیرد.

3. ریمل ضد آب Lancome

ریمل ضد آب برند “لانکوم” نیز جزء بهترین ریمل های ساخت کشور فرانسه است. این ریمل با کاربردی آسان و بافتی سبک، مژه هایی عروسکی به شما خواهد بخشید.

بهترین مارک ریمل خارجی

برای داشتن یک آرایش خوب و بی نقص، بدون شک باید به سراغ بهترین برند های آرایشی رفت زیرا بهترین برند ها علاوه بر تضمین زیبایی، سلامتی شما را نیز تأمین می کنند. در این بخش از مقاله به معرفی بهترین مارک های ریمل خارجی و مشخصات آن ها می پردازیم.

1. ریمل لانکوم مدل Grandiose Extreme

ریمل لانکوم بهترین ریمل برای افراد مبتدی است. این ریمل ساخت کشور فرانسه بوده و مطابق با استاندارد های جهانی تولید می شود. این محصول فاقد مواد مضری هم چون سولفات، پارابن و فتالات است. ریمل لانکوم مدل Grandiose Extreme ضد حساسیت و ضد آب بوده و دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو می باشد.

2. ریمل برند مک مدل Studio Fix Lash

ریمل “مک” بهترین ریمل برای مژه های کم حجم می باشد. این ریمل با حالت موس مانند خود پوشش فوق العاده ای به مژه های شما می بخشد و باعث حجیم شدن و لیفت مژه ها می گردد. هم چنین به دلیل سبک بودن مایع ریمل، هیچ گونه سنگینی در پلک هایتان احساس نخواهید کرد. ریمل مارک “مک” ساخت کشور آمریکا بوده و دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو می باشد.

3. ریمل مارک بی یو مدل Volume Now

این مدل از ریمل “بی یو”، بهترین ریمل برای داشتن مژه هایی ابریشمی است. ریمل “بی یو” ساخت کشور آلمان بوده و یکی از محبوب ترین ریمل ها در بین سایر محصولات خارجی به شمار می رود. این ریمل با داشتن براش پر پشت، حجم مژه هایتان را تا 3 برابر افزایش می دهد. رنگدانه های موجود در مایع ریمل مشکی براق است و حالتی یکدست و ابریشمی به مژه های شما می بخشد.

4. ریمل مارک دوسه مدل Boombastic

ریمل مارک “دوسه”، یک ریمل خوب برای چشم های بی حالت است. برند “دوسه” (Doucce) یک برند آمریکایی معروف است که همواره محصولاتی مدرن و با کیفیت روانه ی بازار های جهانی کرده است. این ریمل مژه هایی زیبا و یکدست به شما می دهد و هیچ گونه آسیبی به آن ها نمی رساند. ریمل “دوسه” جزء بهترین مارک های ریمل در دنیا محسوب می شود.

بهترین مارک ریمل ایرانی

قبل از گران شدن دلار و ارز، کم تر کسی به سراغ ریمل و لوازم آرایشی ایرانی می رفت. اما با بالا رفتن ارزش دلار، لوازم آرایشی خارجی نیز بسیار گران شدند و توجه مردم به سمت لوازم آرایشی ایرانی معطوف شد. در این بخش به معرفی بهترین مارک های ریمل ایرانی می پردازیم.

1. ریمل مارک لدورا

یکی از بهترین ریمل های ایرانی، ریمل برند “لدورا” است. ریمل “لدورا” یک ریمل مارک خوب و قیمت مناسب است که جذابیت و گیرایی چشمان شما را چند برابر می کند. استفاده از این ریمل می تواند علاوه بر زیبایی، سلامت چشم های شما را نیز تضمین نماید.

2. ریمل ایرانی مارک مای

برند “مای” جزء بهترین ریمل های حجم دهنده در بازار می باشد. این ریمل علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز داشته که همین أمر موجب محبوبیت آن در بین بانوان شده است. از ویژگی های ریمل “مای” می توان به ماندگاری بالا و پوشش دهی مناسب مژه ها اشاره کرد. پس از استفاده از این ریمل مژه های شما حالت طبیعی خود را حفظ خواهند کرد.

3. ریمل مارک کنویس

ریمل های مارک “کنویس” دارای انواع مختلفی است که هر کدام مخصوص یک مدل از مژه می باشند. در ساخت این ریمل ها از هیچ گونه ماده ی افزودنی استفاده نشده و دارای فرمولی مناسب با ساختار چشم می باشند. ریمل های “کنویس” از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و جلوه ای شگفت انگیز به مژه های شما می دهند.

انواع مدل های ریمل کنویس عبارتند از:

ریمل حجم دهنده، ریمل گان متال، ریمل دی ان ای مخملی و ریمل هارمونیک کمپلکس

“سخن آخر”

بهترین ریمل برای خرید، ریملی است که علاوه بر زیبایی، سلامت چشمان شما را نیز تضمین نماید. شما می توانید برای خرید بهترین ریمل ها و محصولات آرایشی به فروشگاه  “چشمک” با آدرس اینترنتی makeupcheshmak.ir مراجعه نمایید. در این سایت به معرفی ریمل های اصل و پرپشت کننده ی مژه، ریمل های مارک خوب حجم دهنده و ریمل های قیمت مناسب موجود در بازار  پردازیم. امیدواریم که از اطلاعات ارائه شده در این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

administrator
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.